je určená deťom predškolského veku na posilnenie grafomotorické zručnosti potrebnej pre úspešný štart v škole. Deti sa hravou formou pripravujú na písanie rôznymi cvičeniami zaobchádzať s písacími potrebamim, zlepšia sikoordináciu ruky a oka a posilnia si jemné svalstvo prstov.
nadväzuje na prvýdiel, je určená mladšiemu školskému veku. Deti sa učia napodobňovať tvary a zaznamenávať ich podľa vzoru, čo je najbližší podstupeň písania. Je obohatená o vlastné skúsenosti z práce s deťmi v oblasti grafomotorických ťažkostí.
je určená deťom zhruba od 3. triedy ZŠ (napr. pre prácu s hyperaktívnymi deťmi) , ale tiež dospelým (afatikom). Okrem posilnenia pozornosti je u niektorých cvičení zároveň rozvíjaná pamäť a zrakové vnímanie, takže možno nadviazať na publikáciu Zhody a rozdiely.
je koncipovaná ako podnetový materiál pre deti vo veku od 3 - 4 rokov, ale poslúži všetkým, ktorí majú v tejto oblasti problémy. Uľahčuje deťom pochopiť vzťahy medzi priestorovým rozmiestnením predmetov, učia ich poznávať geometrické tvary, rozlišovať pojmy a čísla od 1 do 4.
Druhý diel publikácie je zameraný na osvojenie prirodzených čísel od 1 do 10. Svoje uplatnenie nájde v prvých triedach, ale aj u detí vo vyšších ročníkoch s poruchami učenia v matematike, ktoré nemajú osvojené základy počítania.
slúži k rozvoju zrakovej percepcie u detí od štyroch rokov v prípade oslabenia vizuálnej diferenciácie a aj pre deti II. stupňa základnej školy a tiežv rámci prevencie, aby prípadné oslabenie tejto oblasti nebolo jednou z príčin ťažkostí pri nácviku čítania.
Publikácia je zameraná na stimuláciu matematických predstáv, zrakového vnímania a grafomotoriky. Pri plnení úloh na jednotlivých pracovných listoch by malo byť zabránené výrazným ťažkostiam pri rozlišovaní písmen pri čítaní a písaní.
predstavujú súhrnný a upravený variant Základného a Rozširujúceho súboru čitateľských tabuliek, ktorý je určený k špecifickému nácviku základných čitateľských zručností najmä detí, aby sa dosiahlo očakávané zlepšenie čitateľských zručností a čitateľskej výkonnosti.
Je určená na nápravu vývinových porúch učenia predovšetkým na prácu v triedach pre žiakov so špecifickými poruchami učenia, ale aj pri individuálnej alebo skupinovej práci pri eliminovaní, či odstránení vývinových porúch učenia.
Publikácia je zameraná na upevnenie vedomostí hravou formou. Prináša súbory cvičení, prostredníctvom ktorých sa žiaci naučia ako postupovať pri riešení gramatických javov, napríklad pravopis i/y po obojakých spoluhláskach v strede slova; na konci slova; ako sa orientovať v stavbe slova.
Z dôvodu stáleho vylepšovania našich služieb používame cookies. O ich používaní a možnostiach nastavenia sa dozviete viac článku "Cookies". NastavenieSúhlasím
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.